jobbar i min pappas äffar

hej hej bloggen nu är jag i min pappa äffar i stan med mina syskon hermela dilom yoel= (joel)  och det är roligt men jag ville inte att mina syskon skulle följa med  så jag va arg på min papppa och sa vf måste dom följa med pappa sa för att dom ska klipa sig  då sa jag ok  men nu struntar  jag i det

jag häller på och att sälja till dom och vissar vad dem vill ha om jag jobbar fårja 50 i timmen

pappa håller på och titta på sin data om han ska köpa mer predukter han säljer hår och cd kräm och smink puder och sånt nägra kunder vänta(: så hahhajag har hittan en sak som jag har aldrig sett man klikkar på en knapp på sen blir det en spegel ocg lebstif asso den är så cool jag måste gå hej då


Kommentarer
Postat av: feven

finan jag ska bara påmina dig om att när du har skrivit klart ett inlägg titta så det inte finns stavningsfel för du har hundra stavningsfel haha love you/feven<333

2010-03-03 @ 17:24:53
Postat av: finan

LOVE 2:

2010-03-04 @ 15:54:39
Postat av: Sandra I

Hej Finan! Snygg blogg :) Kolla gärna in min blogg och kommentera är du gullig! Please? Cya! :)

2010-03-06 @ 22:52:40
URL: http://cesasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0