glömt och skriva

hejhej bloggen jag har glömt att skriva men nu gör jag det i sportlovet så va jag i pappas jobb i 5 dagar för utom söndag då är pappa ledig så mina syskon földe med vi äkte till stan först för atta hemta saker  sen eftar det så la vi alla sakerna i bilen och körde till tensta och pappa gick till en kille som nästan jobbar som han men han kända han sen så gav pappa han sakerna då fick pappa pengar av han för pappa gav sakerna sen till dem pengarana så sa han att vi skulle gå till bio jag ba yes jag ba vilken film han ba prinsessan och grodan  sa vf den den är ju tråkig  men sen gick vi till bion jag var arg på pappa men hansa vad hender om du ser den jag ba jag kommer att dö men han ba vill du hällre gå hemm på skoj jag ba ok då då sog vi den var lite rolig sen gick vi utt från salogen men då hitta vi inte ppappa men han va och jömde sig jag hadee inte en mobil också när han sa buuu blev jag skit sur på han bara för det vill jag ha mjukis sen gick vi till inter sport och titta då sa jag vill ha skor istelet sen gick vi till din sko i stelet då så köpte vi skor  sen gick vi hemm men inan så köpte han hambugarae hej då jag vill siga en sak jag hatar min älskling ******* hej då *******

Kommentarer
Postat av: kassandra

sv: ååh tack ;D

2010-03-08 @ 20:35:19
URL: http://kassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0