feven kädis fest

hej hej bloggen jag va i fevens kändis fest och jag va
beyonce och min bästis vamiley cyrus och feven var miss elliot amanda var  ke$ha jag var beyonce och min pappa har 3 jobb 2 i stan en 1 i fitja och dom 2 i stan har han beyonce peruk   som jag fick ha på mig och jag hade en mössa som passade med den
paruken och vi åt pizza och glass det var gott men efter allt mådde alla dåligt jag gick till fevens rum sen komm alla efter vi tog av våra  legins och haden en läng tunnika och vi spelade top modell sen komm fevens store sysster och va terra bengs eller not jag komm till final och 3 till komm men jag orkar inte skriva namnen hej då

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla finan du skämmer ut dig sj man stavar inte tyra banks terra bags folk kommer undra om du mår bra förlåt om jag gör dig ledsen men jag erkänner bara du vill väl inte att jag ljuger för dig??

2010-03-03 @ 17:27:52
Postat av: feven

förestten det är postat av mig det där uppe

2010-03-03 @ 17:28:35
Postat av: finan

TYST FEVEN BARA FÖR DU INTE HAR EN BLOGG

2010-03-04 @ 15:53:12
Postat av: sandra

haha den var bra finan :D

2010-03-30 @ 18:40:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0